فاطیما باستانی

Fatimah bastani

فاطیما باستانی

Fatimah bastani

دو سال گذشت...

بعد از گذشت دو سال از اولین نمایشگاه لباسی که برگزار کردم.یک کتابخونه پر از اتدها و طرح های اجرا نشده دارم که دارند خاک می خورند!! وقتی نتونستم برای طرح های قبلیم موجوز چاپ و نشر بگیرم و نتونستم بصورت یک ژورنال ،کتاب یا حداقل کتابچه درشون بیارم.الان تصمیم گرفتم طرح ها و اتدهامو از طریق وبلاگ در اختیار دوستان عزیزم قرار بدم و از نظرهات مفیدشون برای پیشرفت کارهام استفاده کنم.خوشحال میشم بی تعارف به کارهام نظر بدید و نقدشون کنید .مطمئن باشید نقدهای شما را با دل و جان گوش می دم .                                 



عکاس:اسماعیل هاشمی-عکاسی فتو هرمز

مدل:الهام زمانی

لازم میدونم برای هرلباس توضیحاتی رو هم در نظر بگیرم که اگه دوستان عزیز تمایل داشتند این مدل رو برای خودشون بدوزند دچار مشکل نشند.

1- این مانتو با پارچه کتان کش دوخته شده.

2-سر آستین ها و لبه یقه(یقه کرواتی)بوسیله چرخ با گلابتون  طلایی گلدوزی شده.که در استان هرمزگان از این گلدوزی ها برای شلوار بندری استفاده می کنند و.شما استان هرمزگانی ها میتونید توی بازار روز چند تا استاد دوز ماهر که اکثرا پاکستانی هستند برای تزئین مانتو هاتون ازشون  کمک بگیرید.

3-یادتون باشه این فقط یک ایده است که شما میتونید با تغییر در طرح و نقشش هزاران مدل و طرح زیبا برای خودتون تهیه کنید.

سوال خاصی براتون پیش اومد من درخدمتتون هستم.میتونید برام نظر بزارید یا سوالاتون رو برام ایمیل کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
mahnaz یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ http://zanbori.mihanblog.com

همه طرح های لباس که کار کردین زیبا هستن ، من عاشق کارای سنتی هستم مخصوصا پوشاک . بهت تبریک میگم برای هنری که داری . آرزو ی موفقیت میکنم .

اگه اجازه بدی میخام مدلهاتو ، تو وبلاگم بذارم بعنوان معرفی یک هنرمند همشهری .

marziyeh چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

salam man agar az in mantohaye shooma bekham az koja bayad taheye konam?
mamnoon misham agar javabamoo bedin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد