فاطیما باستانی

Fatimah bastani

فاطیما باستانی

Fatimah bastani

به رنگ خورشید

عکاس:اسماعیل هاشمی-عکاسی فتو هرمز

مدل :الهام زمانی

 مجومه ای براتون میزارم بعنوان اولین تجربه من درزمینه طراحی لباس نه به تنهایی بلکه با کمک و همدلی خیلی از دوستانم شکل گرفت.دوستانی که همیشه مشوق و همراه من بودند.اقای هاشمی با صبر متانت خودشون و دست عزیزم الهام زمانی با ذوق و شوق همیشگیش مشوق و همدل من  توی این پروزه بودند.

همچنین دوستانی که به جرات میتونم بگم اگه اشنایی با اونه ها نبود من سال ها توی مزونم خاک می خوردم و جرات اجرا طرح ها مو پیدا نمی کردم و تموم موفقیت هامو مدیون اون ها هست و با تمو م وجودم می گم: دوستت دارم

 به رنگ خورشید


1- مانتو با پارچه کتان کش دوخته شده.

2-از تکه ای زرشکی هم جنس پارچه برا ی خرج مانتو استفاده شده است.

3-در تزئینات جلو یقه و لبه آستین ها از زری قرمز و نارجی به همراه بند برقع جهت تکمیل کار استفاه گردیده.

نظرات 1 + ارسال نظر
مردجنوبی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ http://jofti.blogsky.com

سلام و نخسته / اتفاقاْ ایده خیلی خوبین.مم ما یه لباس قدیمی اما نو ایشه مال زمونی که دخت کوچک بودن .حالا اگر امتونست ازش اگرم اتارم بگینی هم ایده ببوت هم کمکی برای احیاء فرهنگ از دست رفته هرمزگانی.ان شاءالله که بپسندی.یاحق

ممنونم از حس مسئولیت پذیریتون برای حفظ لباس های سنتی استان.تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد